מלחמה ושלום – שירי הלהקות הצבאיות
אתא קיץ, חוזרים לחצר של הקליינמנים כמו בכל שנה בפתיחת הקיץ, ומה שרים? מה שחשבנו לשיר באירוע הקודם, שהיה צמוד ליום העצמאות – שירי להקות צבאיות. לא התאים אז, מקוות שההסטוריה תאפשר לנו ליהנות מהעושר המוזיקלי שהחיים על החרב הביאו איתם.
אז… מה הלו”ז?
19:30 – ניפגש, להתחבק, לקשקש ולנשנש
20:30 – נפצח בשירי מלחמה, שלום ושאר נושאים ששרו הלהקות הצבאיות לדורותיהן
אי שם בין 23:00 ל-23:30 נשיר שיר סיום אחרון בהחלט להפעם – ונתחיל לצפות לפעם הבאה
תזכורת לגבי הזמנת הכרטיסים:
- כשאתם מזמינים/ות כרטיסים – עדין לא מתבצעת רכישה, לכן לא תחויבו, ובמייל יהיה כתוב שההזמנה ממתינה לאישור (חפשו מייל שמופיע בו easytix) – ולא יהיו בו כרטיסים
- בהזמנה לא תקבלו SMS
- כשאריאלה ו/או אפרת יראו בעיניים שהגעתם/ן – רק אז יתבצע החיוב. אז כל מה שצריך לעשות זה לגשת לאריאלה ולומר – הגעתי
- נתראה בשמחות!