מלחמה ושלום – שירי הלהקות הצבאיות

אתא קיץ, חוזרים לחצר של הקליינמנים כמו בכל שנה בפתיחת הקיץ, ומה שרים? מה שחשבנו לשיר באירוע הקודם, שהיה צמוד ליום העצמאות – שירי להקות צבאיות. לא התאים אז, מקוות שההסטוריה תאפשר לנו ליהנות מהעושר המוזיקלי שהחיים על החרב הביאו איתם.

אז… מה הלו”ז?

19:30 – ניפגש, להתחבק, לקשקש ולנשנש

20:30 – נפצח בשירי מלחמה, שלום ושאר נושאים ששרו הלהקות הצבאיות לדורותיהן

אי שם בין 23:00 ל-23:30 נשיר שיר סיום אחרון בהחלט להפעם – ונתחיל לצפות לפעם הבאה

תזכורת לגבי הזמנת הכרטיסים:

  1. כשאתם מזמינים/ות כרטיסים – עדין לא מתבצעת רכישה, לכן לא תחויבו, ובמייל יהיה כתוב שההזמנה ממתינה לאישור (חפשו מייל שמופיע בו easytix) – ולא יהיו בו כרטיסים
  2. בהזמנה לא תקבלו SMS
  3. כשאריאלה ו/או אפרת יראו בעיניים שהגעתם/ן – רק אז יתבצע החיוב. אז כל מה שצריך לעשות זה לגשת לאריאלה ולומר – הגעתי
  4. נתראה בשמחות!

תפריט נגישות